first day of school .

HEY PEEPS .
ASSALAMUALAIKUM .

ergh . first day school after around three weeks tidak masuk sekolah . what a great day ! actually kena paksa =,=' . yeah . dalam entry kali ni . aku nak cerita . apa yang tak best bila kena paksa pergi sekolah ni . First , diri sendiri belum bersedia sepenuh nya untuk menghadap whiteboard selama 5jam 30minit . tambahan pula , baru lepas aktiviti yang memenatkan seperti MSSD dan sebagainya . even MSSD tu kurang penat . tapi . training nya . masyaAllah tuhan saja yang tahu . kena workout sehabis mungkin . sesiapa yang bersukan tu . akan paham apa yang aku cakap :)

Second , even pergi sekolah . memang takkan tumpukan perhatian 100% pada apa yang cikgu sedang ajar . macam mana nak pay attention , if badan semua sakit-2 ? tak pun . mesti terlelap punyakan dalam kelas ? tu aku lah tu . hehe . tapi kalau korang maybe tak . sebab korang bukan pemalas macam aku , kan ? yeah . i knew . huhu

Third , senang tak korang nak bangun pagi ? pergh . bagi aku lah . memang susah . sebab mind set kita yang dulu nya set kena bangun awal . ada training . sekarang . korang set , ohh okay . training dah takde . masa untuk sekolah . ERGHHH malas nya . kann ? haha . yelah . benda macam ni . setiap tahun aku lalui . tetap tak berubah jugak . huhu


So , kepada sesiapa yang boleh ke sekolah selepas tournament yang memenatkan . memang aku TABIKK SPRINGG ! boleh buad bini ooi . hahaha . tadi pun balek je sekolah . aku terus tido sampai pukol 4 . then bangun kejap . buad apa yang perlu dibuad . then sambung tido sampai pukul 7 . OMGEE ! tidur petang takk elokkan ? =,=' tapi nak buad macam mana . seriously . AKU PERLUKAN REHAT ! mom ! tolong lah paham . *macam lahh makaku baca kan ? its okay lah :)

erm . tu jelah aku nak bebel harini . hehe . ASSALAMUALAIKUM :D
Azman Zaq.blogspot.com

No comments:

Post a Comment